Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Δισκοκριτική : Spider Crew - Still Crazy But Not Insane (2011)



Oι Spider Crew ξεκίνησαν το 1999 από μέλη των Only Attitude Count, Bust The Chain από τη Βιένη και με τη προσθήκη δύο τραγουδιστών, Juergen και Sean, από τη Νέα Υόρκη.
Από όσο είμαι σε θέση να γνωρίζω έχουν κυκλοφορήσει δύο δίσκους, το “Still Crazy But Not Insane” είναι το δεύτερο τους άλμπουμ.


Oι Spider Crew παίζουν old school hardcore με όλη τη σημασία της λέξης όπως μας το έμαθαν μπάντες όπως οι Agnostic Front, Warzone και Sick Of It All. Δώδεκα κομμάτια γρήγορου, επιθετικού και τσαμπουκαλεμένου hardcore το ένα καλύτερο από το άλλο. Η ύπαρξη δύο τραγουδιστών και τα πολύ καλά μοιρασμένα gang vocals δίνουν επιπλέον ενέργεια στο CD.
Ωρες ώρες θυμίζουν έντονα Agnostic Front, χωρίς να αντιγράφουν, αλλά δε νομίζω πως αυτό είναι κάτι που θα χαλάσει κανένα.
Ο σκοπός τους, όπως λένε και στους στίχους του “Make 'em Believe”, είναι να διδάξουν στη νέα γενιά που δε πρόλαβε τις αλησμόνητες χρυσές εποχές, τέλη '80ς αρχές '90ς, πως παίζεται το hardcore...και τα καταφέρνουν μια χαρά. Δε πάνε να φέρουνε καμία καινοτομία στη μουσική σκηνή, δε πειραματίζονται...παίζουν απλά αυτό που ξέρουν και αποδυκνείουν για άλλη μια φορά πως η απλότητα και η επιστροφή στα βασικά είναι χρυσός.
Εγώ έχω βαρεθεί να πατάω το Play στο CD μου με το “Still Crazy But Not Insane” και κάτι μου λέει πως θα κάνει καιρό να βγεί απο 'κει μέσα!
CyCo Alx

Find more artists like SPIDERCREW at Myspace Music

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...